شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

دستگاه لیزر

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

طرز های تکثیر دستگاه لیزر پیچ اناری :

این گیاه را می اقتدار از خط مش بذر , قلمه زدن , خوابانیدن شاخه , غیروابسته کردن پاجوش از گیاه مادری انتشار کرد .


انتشار از از روش کاشت بذر :
بذر این گیاه نظیر لوبیا غلاف داراست و وقتی در باغچه می افتد خویش بخود گیاه های جدیدی به وجود میاید .
بذر پیچ اناری برای سبز شدن احتیاج به یک دوره سرمادهی دارد . بذرها را با ماسه مرطوب ترکیب کرده و در یک نایلون در بسته به مقطع دوماه در فریزر می گذاریم . رطوبت ماسه ها بایستی به نحوی باشد که هنگامی آن‌ها را مشت می کنیم به نیز بچسبد , ولی از آن آب نچکد .
پس از دوماه بذرها را داخل دستگاه لیزر دان در عمق ۱۰ سانتی بکارید .
معمولا دوره جوانه زنی بین ۱۵ تا ۲۰ روز است .
در اوایل فصل بهار هم میتوانید بعداز دوره سرمادهی دانه ها را مستقیم در خاک بکارید .

پیچ اناری رنگ زرد

انتشار از روش قلمه :
در فصل بهار از قلمه های چوب سبز و در تابستان از قلمه های نیمه چوبی می قدرت منفعت کرد .
از انتهای ساقه حاصل از رویش سال جاری , قطعه ای به طول ۷ تا ۱۰ سانت جدا کرده و برگ های یک سوم نصیب پایینی را غیروابسته کرده و در بستر کاشت محتوی پرلیت و میت موس یا این که پیت خزه و شن قرار دهید , بطوریکه برگ های جانور در قسمت بالای قلمه , بالای خاک باقی بمانند . فرو رفتن برگ ها در خاک احتمال پوسیدن قلمه را ارتقاء میدهد . دمای موردنیاز برای ریشه زایی قلمه ها ۲۱ تا ۲۴ سکو است .
انتشار از خط مش خوابانیدن شاخه :
در اوایل فصل بهار یکی از شاخه های گیاه را که انعطاف پذیری قابل قبولی دارد را به کونه ای خم می کنیم که جزو ان را بتوان در ذیل مرحله خاک و در عمق ۳۰ سانتیمتری خوابانید . خاک این قسمت را باید همواره مرطوب نگه داشت . شاخه در تماس با خاک مرطوب بتدریج ریشه دار میشود . با فرارسیدن پاییز و خزان گیاه می توانایی اتصال این ساقه به گیاه مادری را جدا کرد و شاخه ریشه دار شده را تحت عنوان گیاهی غیر وابسته در مکانی جداگانه کاشت .
روش دیگر انتشار جداسازی پاجوش هایی است که در کنار گیاه مادری رویش کرده اند .





عکس هایی دیگر از پیچ اناری :


گیاه پیچ اناری 1
گیاه پیچ اناری 1
گیاه پیچ اناری 2
گیاه پیچ اناری 2
گیاه پیچ اناری 3
گیاه پیچ اناری 3
گیاه پیچ اناری 4
گیاه پیچ اناری 4
گیاه پیچ اناری 5
گیاه پیچ اناری 5
گیاه پیچ اناری 6
گیاه پیچ اناری 6
گیاه پیچ اناری 7
گیاه پیچ اناری 7
گیاه پیچ اناری 8
گیاه پیچ اناری 8
گیاه پیچ اناری 9
گیاه پیچ اناری 9
گیاه پیچ اناری 10
گیاه پیچ اناری 10
گیاه پیچ اناری 11
گیاه پیچ اناری 11
گیاه پیچ اناری 12
گیاه پیچ اناری 12
گیاه پیچ اناری 13
گیاه پیچ اناری 13
گیاه پیچ اناری 14
گیاه پیچ اناری 14
گیاه پیچ اناری 15
گیاه پیچ اناری http://iranrotec.ir/%d8%ad%da%a9%d8%a7%da%a9%db%8c-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1/

دستگاه لیزر درختچه بودلیا ( دم موشی )

گیاه بودلیا یا دم موشی

اسم علمی : buddleia davidi


گیاه دم موشی درختچه ای خزان شونده است از خانواده بودیاسه که مستقر سرزمین چین و ژاپن است .

گیاه بودلیا یا دم موشی

این گیاه به دلیل داشتن دستگاه لیزر ‌های خوشه‌ای كشيده در پارسی دم موشی نامیده شده است .
این گیاه در سال http://iranrotec.ir/%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%b4-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1%db%8c-%da%86%d9%87-%d9%87%d8%b3%d8%aa%d9%86%d8%af%d8%9f/ در چین کشف شد و ابعاد به سنت پترزبورگ و فرانسه نبی شد .
امروزه این گیاه در استرالیا و بریتانیا و نیوزیلند به صورت گسترده یافت میشود .
اين جنس دارای گونه‌ها ی مختلف می باشد .
دستگاه لیزر ‌ها ی این گیاه به رنگهای سفيد , آبی , بنفش روشن و تیره و صورتی و ارغوانی می‌باشند .

غنچه دستگاه لیزر بودلیا

این گیاه بجهت دستگاه لیزر های زیبایی که دارااست بخشی از گیاهان زینتی فضای باز محسوب شده و جهت کاشت عده ای و یا این که پوشش کنار دیوار و کاشت تحت عنوان تک درختچه کاربرد دارد .
این درختچه تا 5 متر پرورش می کند و گستردگی آن 4 متر میباشد و لابه‌لا 5 تا 10 سال زمان می‌برد تا به رشد نهائی خود برسد .
پوست این درخت قهوه ای است و برگها نیزه ای شکل و کشیده و به رنگ سبز تیره می‌باشند که بین 7 تا 13 سانتی متر هستند .
دستگاه لیزر های این درخت معمولا بنفش رنگ هستند و معطرو به صورت دستگاه لیزر ‌آذین خوشه‌ای متراکم می باشند .
از اواسط فصل‌تابستان تا پائیز ظاهر می‌شوند و طولی کمتر از 20 سانتی متر دارند دستگاه لیزر ها هم‌زمان نیز نر می باشند هم ماده .
این دستگاه لیزر ها برای اکثری از گونه های پروانه منبع شهد میباشند .

بوته دستگاه لیزر بودلیا

مراقبت از این گیاه به شرح تحت است :
فروغ دلخواه : خوب تر است گیاه در جای آفتابی یا نیمسایه قرار گیرد ( قرار گیری درآفتاب بی نقص باعث رویش بهتر گیاه می شود . )

خاک : خاک آهکی یا این که ماسه ای مرطوب و غنی و عالی زهکشی شده خاک مناسب است .

دما دلخواه : دمای مطبوع برای این گیاه 11 درجه می‌باشد و تا دمای - 15 درجه این گیاه تحمل سوزوسرما را دارااست ولی در صورتی دمای هوا سرد تر شود , گیاه از بین خواهد رفت .
آب پاشی به صورت میانگین صورت بپذیرد .
نشر :
از روش تهیه و تنظیم قلمه چوب سخت در پائیز امکان‌پذیر است .
بیماری خاصی این گیاه را تهدید نمیکند صرفا همان طور که در صدر ذکر شد در معرض یخ زدگی قرار نگیرد .





عکس هایی دیگر از گیاه بودلیا ( دم موشی ) :


بودلیا ( دم موشی ) 1
بودلیا ( دم موشی ) 1
بودلیا ( دم موشی ) 2
بودلیا ( دم موشی ) 2
بودلیا ( دم موشی ) 3
بودلیا ( دم موشی ) 3
بودلیا ( دم موشی ) 4
بودلیا ( دم موشی ) 4
بودلیا ( دم موشی ) 5
بودلیا ( دم موشی ) 5
بودلیا ( دم موشی ) 6
بودلیا ( دم موشی ) 6
بودلیا ( دم موشی ) 7
بودلیا ( دم موشی ) 7
بودلیا ( دم موشی ) 8
بودلیا ( دم موشی ) 8
بودلیا ( دم موشی ) 9
بودلیا ( دم موشی ) 9
بودلیا ( دم موشی ) 10
بودلیا ( دم موشی ) 10
بودلیا ( دم موشی ) 11
بودلیا ( دم موشی ) 11
بودلیا ( دم موشی ) 12
بودلیا ( دم موشی ) 12
بودلیا ( دم موشی ) 13
بودلیا ( دم موشی ) 13
بودلیا ( دم موشی ) 14
بودلیا ( دم موشی ) 14
بودلیا ( دم موشی ) 15
بودلیا ( دم موشی ) 15
بودلیا ( دم موشی ) 16
بودلیا ( دم موشی ) 16

دستگاه لیزر دان غیر وابسته

پیازها تا قبل از سبز شدن به دمای ۱۵ - ۱۰ درجه نیاز دارا‌هستند . دمای بیشتر در‌این زمانه موجب ضعیف شدن و عدم استحکام ساقه دستگاه لیزر خواهد شد . پس از سبز شدن , برای رویش ساقه دستگاه لیزر و شکوفایی دمای ۱۵ درجه و بعداز ظهور دستگاه لیزر ها تا ۲۰ جايگاه دلخواه است .
خاک
به خاک سبک با زهکشی عالی نیاز داراست . خاک باغچه و کود پوسیده گاوی و خاک برگ و کمی پرلیت مخلوط قابل قبولی است . به کارگیری ماهانه از کود ۱۰ - ۱۰ - ۱۰ به بازه زمانی ۳ - ۲ ماه , به رشد برگ ها و پیاز مادر و تشکیل پیازهای جدید کمک می کند .

با اتمام دستگاه لیزر دهی برگ ها شروع به رنگ زرد شدن می نمایند . آب پاشی را کسر کرده تا برگ ها خشک شوند . آبیاری فراوان درین تراز منجر پوسیدگی پیاز و دستگاه لیزر های فارغ از کیفیت در سال آن گاه خواهد شد . سپس آن ها را از ۵سانتی پیاز انقطاع نمائید . کاهش آب پاشی و خشکی دور و اطراف به تکوین جوانه های دستگاه لیزر سال بعد از آن کمک می نماید . پیازها را در مکانی تاریک با دمای ۱۳درجه برای نگهدارید .
با تغییر و تحول دما و رطوبت می توان زمان دستگاه لیزر دهی را تهیه و تنظیم اعطا کرد . در پاییز پیاز را در انبار سرد و بدون‌نور نگهداشته و اوایل دی ماه پیاز را در دستگاه لیزر دان بکارید . دستگاه لیزر دان را در مکانی سرد و واضح قرار دهید . اوایل بهمن دستگاه لیزر دان را به مکانی با دمای ۲۵ رتبه منتقل نمایید . دمای ۲۵ رتبه به پرورش ریشه ها و برگسار سرعت می‌بخشد . ۸ - ۵ هفته آن‌گاه یعنی در شروع عید باستانی دستگاه لیزر دهی شروع میشود .
پیاز سلامت بافت سفت و محکمی دارااست و دورتادور پیاز مثال های دورگه ۳۰ - ۲۰ سانت است . هیچ وقت پیازهایی را که ریشه های خشکیده و آسیب دیده دارا هستند , نخرید .

کاشت پیاز در آب
در ظرفی تا ارتفاع ۱۰ سانت سنگریزه و آب ریخته و پیاز را روی سنگ ها قرار دهید . دقت نمائید پیاز در آب نباشد . می بضاعت از ظروفی که گردن باریک دارا‌هستند ( تصویر میانه بالا ) هم سود کرد . هفته ای یکبار آب را بده بستان فرمایید . از آب ولرم سود فرمایید .

انتشار از روش بذر
انواع دورگه معمولا از کاشت بذر بدست می آیند . ولی از دوران کاشت بذر تا دستگاه لیزر دهی ۳ - ۵ سال زمانه ضروری است . ۵ - ۴ هفته بعد از گرده افشانی بذرها در باطن میوه رسیده و میوه را پس از رنگ زرد شدن بچینید . بذرها را خارج آورده و یکسری روز بر روی دستمال کاغذی در محلی خشک و خنک قرار دهید تا رطوبت اضافی را از دست بدهند .
بذرها را در کوکوپیت و پرلیت در عمق خیلی نادر کاشته و روی بستر لایه ای از شن درشت بریزید . بذرها برای جوانه زنی به نوروفروغ و دمای ۲۱ رتبه نیاز دارند . روی بستر را با پلاستیک شفاف پوشانده و روزمره یکسری ساعت پلاستیک را بردارید . پس از ۴ هفته بذرها جوانه زده , پلاستیک را بردارید . زمانی که ارتفاع جوانه ها ۸ سانت شد , هرکدام را در دستگاه لیزر دان مستقل بکارید . در این تراز نیز آبیاری دوچندان سبب به پوسیدگی پیازهای جوان که در درحال حاضر تشکیل شدن می‌باشند , میگردد . ۶ - ۵ هفته بعداز جوانه زنی بذرها ماهانه از کود ۱۰ - ۱۰ - ۱۰ استفاده فرمایید .
شیوه دیگر انتشار انقطاع کردن پیازها از پیاز مامان است .
باقی ماندن پیازهای کوچک در حوالی پیاز مامان سبب ساز بی کیفیت شدن دستگاه لیزر ها میگردد . گیاه حاصل از پیازچه ها ۲ - ۱سال اولیه دستگاه لیزر دهی ندارد .

شیوه دیگر انتشار , تقسیم پیاز مادری است &# http://iranrotec.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%b4-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86-%d9%81%d9%86%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c/ ;

( دستگاه لیزر دستگاه لیزر خرید نخل سیکاس (

برای کسب اطلاعات اضافه در هنگام ( خرید نخل سیکاس ( داده ها زیر موءثر خواهد بود .

خصوصیات :

واژه و کلمه سیکاس یک نام تیپی است و به گیاهانی از خانواده Cycadها اطلاق میگردد . سیکاس مورد نظر ما و سیکاسی که بیشتر در کشور ایران کشت شده با نام Cycas revoluta علمی و از فامیل دور پالم‌ها به شمار می رود .

سیکاس درون سوئیت

گیاهی فراوان متقارن است با برگهای براق و سبز تیره که روی تنه ضخیم معمولا پرزدار قرار گرفته‌اند . به صورت معمول قطر تنه در حدود ۲۰ سانتی متر می‌شود ولی بیش تر از این هم میشود . قطر تنه در گیاهان جوان نادر است , البته با بالا رفتن سن قطر تنه نیز بالاتر می رود و صورت نخل به خود میگرد . در گیاهان کهنسال طول به ۶ - ۷ متر ( بیش تر از ۲۰ فوت رویش ) می رسد , اما در کل گیاهی است بسیار کند پرورش و نیاز به حدود ۵۰ - ۱۰۰ سال برای رسیدن به این ارتفاع دارااست . ( در جمهوری اسلامی ایران بیش تر از ۸۰ تا ۱۰۰ سال از ورود این گیاه نمیگذرد و مسن‌ترین سیکاسهای کشور ایران اغلب , قدی فراتر از ۲متر ندارند ) .
تنه گاهی می تواند تعدادی بار منشعب شده در نتیجه تولید یک سری رمز برگ بکند .

سیکاس فضای سبز

برگ ها سبز نسبتا درخشان و در حدود ۵۰ - ۱۵۰ سانتی متر طول دارا هستند . اغلب کشت و فعالیت سیکاس در مزارع آن برای ایجاد برگ سیکاس است که بریده شده و سبز آن در تزئینات جور دستگاه لیزر و خودرو عروس و برگهای خشک شده در ایجاد اثرها هنری دستگاه لیزر کم آب مصرف میگردد .

در طول زمانی که گیاهان از سن باروری هستند . برگها به شکل http://iranrotec.ir/laser-machine/ ( شکل دستگاه لیزر های دستگاه لیزر رز , با محل پیوستن یکسان و در مسیر یک دایره به قطر تقریبی ۱ متر ) قرار میگیرند . معمولا هر ساله یکبار یا دوبار از محل انتهای ساقه ( که در واقع شکلی مشابه مخروط داراست ) برگهای جوان و تازه ظواهر می گردند . این برگها با همدیگر به مرور بالا میایند و بنابراین طول گیاه چند‌سانتی‌متر بیش تر میگردد . معمولا برگهای خصوصی پیشین به مرور زرد میگردد و از لابه‌لا میرود یا باغبان خویش آنان‌را می‌چیند . به دلیل آنکه در سالی که از عمر این برگها میگذرد زیبایی خود را نسبت به برگهای برنا از دست داده‌اند .

سیکاس تنومند و زیبا

سیکاس از خانواده‌ Cycadaceae است , تک لپه‌ای و دو پایه است ( گیاه سیکاس نر از گیاه سیکاس ماده انقطاع است و برای گرده افشانی نیاز به هر دو موجود هست . سیکاس نر دستگاه لیزر ی به شکل کله قند بلند بوجود می‌آورد و سیکاس ماده دستگاه لیزر ی کروی شکل می سازد که توسط حشره ها , باد یا این که بشر قابل گرده افشانی است )

سیکاس به دلیل پرورش کم‌ , گیاهی نسبتا لبریز ارزش و از نظر زیبایی و شکیل بودن گیاهی گران‌قیمت و تشریفاتی به حساب میرود و اکثر وقت ها زینت بخش سالنهای بزرگ ادارات مکانهای تجاری و خانگی است .

روش نشر :
سیکاس توسط بذر یا این که مستقل کردن پاجوش‌هایی که خویش گیاه بوجود می‌آورد انتشار می‌شود .

کاشت بیرونی :
سیکاس در باغبانی گرمسیر از محبوب‌ترین نخلهاست و در شمال جمهوری اسلامی ایران ( گیلان و مازندران ) و راس و جنوب کشور ایران ( در مناطقی که شرایط محیطی مهیا شود ) قابل کشت در باغچه و فضای سبز است .

سیکاس در فضای آزاد

کاشت آپارتمانی :
از‌آن‌جا‌که سیکاسها نوروفروغ زیادی اضطراری دارند در سوئیت و خانه یا این که پاسیو میباست در محل واضح با حداکثر روشنایی ممکن قرار داشته باشند . حدالامکان در تابستانها در‌صورتی‌که موقعیت اجازه دهد بهتر است گیاه را به بیرون از منزل منتقل کرد و مدتی را معرض موقعیت طبیعی قرار اعطا کرد .
آب پاشی دستگاه لیزر دان قبل از کم آب شدن خاک و خاک قابل انعطاف و قوی برای گیاه اضطراری است .

آفات و بیماریها :
شپشکهای سپردار به برگها و شپشکهای دیگر معمولا به پیاز جوان و ساقه آن هجوم می‌نمایند . زنگها و دیگر بیماریها قارچی هم برگها را علامت می روند .

عکس های از سیکاس :


سیکاس 1
سیکاس 1
سیکاس 2
سیکاس 2
دستگاه لیزر دهی سیکاس نر
دستگاه لیزر دهی سیکاس نر
بذردهی سیکاس ماده
بذردهی سیکاس ماده
بذردهی سیکاس ماده 2
بذردهی سیکاس ماده 2
سیکاس 3
سیکاس 3

سیکاس 4
سیکاس 4
سیکاس 5
سیکاس 5

دستگاه لیزر درختچه به ژاپنی

نام پارسی : به ژاپنی

اسم ان دستگاه لیزر یسی &# http://iranrotec.ir/%d8%ad%da%a9%d8%a7%da%a9%db%8c-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1/ ; Fliowering Quince

نام علمی : Cheanomeles Japonicea

خانواده : Rosaceae

به ژاپنی در اسفند و فروددین ماه ماه

درختچه به ژاپنی در اسفند و فروددین ماه ماه

مدل : درختچه خزان دار

مقدار حد عمده ( متر ) : 1 . 5 طول * 1 گستردگی

فرم : دستگاه لیزر دانی تا گرد

بافت : وحشیانه

رنگ برگها : سبز تیره

فصل دستگاه لیزر دهی : اوایل بهار

کاربرد در محوطه سازی ها : پرچینی , کنار دیوار , تاکیدی , بازدارنده تردد

رنگ دستگاه لیزر ها : سرخ و صورتی و سفید

سرعت پرورش : کند

نیاز به آب پاشی : میانگین

مقاومت به سوز‌و‌سرما : بالا

نیاز های نوری : آفتابی

به ژاپنی


توضیحات در مورد گیاه :

مشاهده شکوفه های خوش رنگ در درختچه کوچک و گرد به ژاپنی در آخرها فصل‌زمستان داخل شدن فصل بهار را نوید می‌دهد . این شکوفه ها به بازه زمانی حدود 10 روز باز هستند و آن گاه فرم خشن درختچه با شاخه های طاقت فرسا و معمولا تیغدار و برگهای سبز تیره نمایان خواهند شد . این گیاه از گیاهان به اصطلاح سیاه ریشه محسوب میشود .

میوه به ژاپنی و کاربرد آن :

در فصل‌پاییز میده های کوچک و تقریبا زرد رنگ رنگی به شکل سیب یا به نمایان میگردند که برای تهیه ژله مورد به کارگیری قرار می‌گیرد .

درختچه زینتی به ژاپنی
دستگاه لیزر
خاک مطلوب :
دستگاه لیزر
به ژاپنی به انداع خاکها و تغییرات رطوبتی خاک سازش نشان میدهد البته احتمالا در خاکهای قلیایی برگها کلروز نشان دهند . دستگاه لیزر دهی عالی در شرایط آفتاب بی نقص حاصل خواهد شد .
دستگاه لیزر
هرس به ژاپنی :
دستگاه لیزر
خوب تر است هرساله بعد از اتمام دستگاه لیزر دهی شاخه های نا مرتب بخش های مرکزی بوته حذف شوند و شاخه های سال قبل تا یک سوم ارتفاع ساقه کوتاه شوند .

میوه به ژاپنی

از میوه درختچه زینتی به ژاپنی برای اصلاح کردن ژله فایده می شود .

روش های نشر و ازدیاد :

بذرکاری در فصل پاییز و در هوای آزاد و یا این که تیمار سرمایی بذر ها در دمای 2 تا 4 سکو سانتیگراد به برهه زمانی 2 - 3 ماه . از طریق قلمه ریشه و قلمه علفی تهیه و تنظیم شده در آخرها بهار نیز انتشار میشود . قلمه های ریشه در فصل پاییز تهیه و تنظیم شده و تا بهار در دمای 2 - 4 سکو سانتیگراد نگهداری میگردند .

برای اطلاع از آفات و مشکلات به ژاپنی اینجا را مشاهده کنید .





عکس هایی دیگر از به ژاپنی :


به ژاپنی 1
به ژاپنی 1
به ژاپنی 2
به ژاپنی 2
به ژاپنی 3
به ژاپنی 3
به ژاپنی 4
به ژاپنی 4
به ژاپنی 5
به ژاپنی 5
به ژاپنی 6
به ژاپنی 6
به ژاپنی 7
به ژاپنی 7
به ژاپنی 8
به ژاپنی 8
به ژاپنی 9
به ژاپنی 9
به ژاپنی 10
به ژاپنی 10
به ژاپنی 11
به ژاپنی 11
به ژاپنی 12
به ژاپنی 12

در دمای 4 جايگاه سانتیگراد دستگاه لیزر

نام فارسی : افرای سپید یا این که افرای سه برگی یا شیردار

افرای شیردار از این خانواده می باشد .

اسم ان دستگاه لیزر یسی : Acer negundo Flamingo

اسم علمی : Acer negundo Flamingo

خانواده : Aceraceae

افرا سفید شیردار

گونه : درخت خزان دار

مقدار ( متر ) : 15 طول * 12 گستردگی

فرم : بیضی

بافت : وحشیانه تا متوسط

رنگ برگها : بسته به ارقام سبز تا ابلق

فصل دستگاه لیزر دهی : فصل بهار

کاربرد در محوطه سازی ها : تاکیدی , مورد , سد کننده
دستگاه لیزر
رنگ دستگاه لیزر دستگاه لیزر ها : سبز زرد رنگ تا ارغوانی
دستگاه لیزر
سر دستگاه لیزر عت پرورش : متوسط تا پرسرعت
دستگاه لیزر
نیاز دستگاه لیزر به آبیاری : متوسط

مقاومت به سوز‌و‌سرما : بالا

نیاز های نوری : آفتابی

توضیحات راجع به گیاه :

برخلاف بقیه افراها , این افرا دارای برگهای شانه ای است . مرحله برگها به رنگ سبز تیره است . به طور کلی افراها از درختان دارای اسم و رسم و همگانی در اکثر وقت ها پارکها و شهرها و فضاهای سبز میباشد , که تحت عنوان درختان سایه انداز در حالت انبوه جهت سایه اندازی و خنک سازی و تهویه محیط به کارگیری میگردد در لبه خیابانهای شهرها به همراه لهجه گنجشک و چنار و اقاقیا کاشته میشوند . و نتایج رضایت منتخب به یاور دارا هستند . افرای سیاه نسبت به سایر افرا ها از بافت متوسطی برخوردار‌است و بجهت داشتن شاخه های نرم و نازکتر از بقیه افراها برعلیه وزش بادهای سنگین و شدید حساس تر است .

برگ درختچه افرا سپید شیردار

ارقامی از این افرا تولید شده اند که دارای برگها ابلق زیبایی هستند و به عنوان گیاه ناکیدی در محوطه چمن کاریها میتوان از آن استفاده کرد و دارای برگهای با حاشیه سپید هستند . در رقم فلامینگوFlamingo وجود حاشیه های صورتی کمرنگ در کنار رنگ سبز برگها ادغام زیبایی را به درخت می‌دهد . در حالی که رقم الگانس Elegans برگهای ابلق برجسته سبز همپا با حاشیه ها زردرنگ دارد . میوه رقم واریگاتوم Varigatum به طور خوشه های سفید رنگی هستند و جلوخ خاصی دارند . اکثر زمان ها افراها در خاک های با حاصلخیزی میانگین و دارنده زهکشی عالی و با بافت لومی عالی به عمل می آیند .

افرا سپید پیوندی

روش های نشر و ازدیاد :


در کل بذر ها مستلزم 2 تا 3 ماه تیمار سرمایی در دمای 4 درجه سانتیگراد است . پیشین از تیمار سرمایی میتوان بذر ها را به مقطع 2 هفته در آب سرد قرار بخشید و یا این که پریکاپ بذر را توسط روش هایی حذف کرد . در شیوه قلمه زدن نی قلمه های برگدار که تا اواخر فصل‌تابستان تنظیم میگردند در حالت تیمار با اکسین 0 . 8 % ریشه ارائه میکنند &# http://iranrotec.ir/%d8%ad%da%a9%d8%a7%da%a9%db%8c-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1/ ;


دستگاه لیزر درختچه به ژاپنی

نام فارسی : به ژاپنی

نام ان دستگاه لیزر یسی &# http://iranrotec.ir/category/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1/ ; Fliowering Quince

اسم علمی : Cheanomeles Japonicea

خانواده : Rosaceae

به ژاپنی در اسفند و فروددین ماه ماه

درختچه به ژاپنی در اسفند و فروردین ماه

نوع : درختچه خزان دار

میزان حد اکثر ( متر ) : 1 . 5 طول * 1 گستردگی

فرم : دستگاه لیزر دانی تا گرد

بافت : وحشتناک

رنگ برگها : سبز تیره

فصل دستگاه لیزر دهی : اوایل فصل بهار

کاربرد در محوطه سازی ها : پرچینی , کنار دیوار , تاکیدی , بازدارنده تردد

رنگ دستگاه لیزر ها : سرخ و صورتی و سفید

سرعت پرورش : نماید

نیاز به آب پاشی : میانگین

مقاومت به سوزوسرما : بالا

نیاز های نوری : آفتابی

به ژاپنی

توضیحات درباره‌ی گیاه :

مشاهده شکوفه های خوش رنگ در درختچه کوچک و گرد به ژاپنی در آخرها فصل‌زمستان آمدن فصل بهار را نوید می دهد . این شکوفه ها به برهه زمانی حدود 10 روز باز میباشند و بعد از آن فرم وحشتناک درختچه با شاخه های سخت و معمولا تیغدار و برگهای سبز تیره نمایان خواهند شد . این گیاه از گیاهان به اصطلاح سیاه ریشه به حساب می‌آید .

میوه به ژاپنی و کاربرد آن :

در فصل پاییز میده های کوچک و تقریبا زردرنگ رنگی به شکل سیب یا به نمایان می شوند که برای تهیه ژله مورد استفاده قرار می گیرد .

درختچه زینتی به ژاپنی
دستگاه لیزر
خاک دلخواه :
دستگاه لیزر
به ژاپنی به انداع خاکها و تغییرات رطوبتی خاک سازش نشان میدهد البته احتمال دارد در خاکهای قلیایی برگها کلروز نشان دهند . دستگاه لیزر دهی خوب در وضعیت آفتاب بدون نقص حاصل خواهد شد .
دستگاه لیزر
هرس به ژاپنی :
دستگاه لیزر
خوبتر است هرساله بعداز اتمام دستگاه لیزر دهی شاخه های نا مرتب بخش های مرکزی بوته حذف شوند و شاخه های سال پیشین تا یک سوم طول ساقه کوتاه شوند .

میوه به ژاپنی

از میوه درختچه زینتی به ژاپنی برای تصحیح کردن ژله فایده می شود .

منش های نشر و ازدیاد :

بذرکاری در فصل پاییز و در هوای آزاد و یا این که تیمار سرمایی بذر ها در دمای 2 تا 4 رتبه سانتیگراد به بازه زمانی 2 - 3 ماه . از روش قلمه ریشه و قلمه علفی تنظیم شده در اواخر فصل بهار نیز تکثیر می شود . قلمه های ریشه در پاییز تنظیم شده و تا فصل بهار در دمای 2 - 4 جايگاه سانتیگراد محافظت می شوند .

برای اطلاع از آفات و خطاها به ژاپنی اینجا را مشاهده کنید .





عکس هایی دیگر از به ژاپنی :


به ژاپنی 1
به ژاپنی 1
به ژاپنی 2
به ژاپنی 2
به ژاپنی 3
به ژاپنی 3
به ژاپنی 4
به ژاپنی 4
به ژاپنی 5
به ژاپنی 5
به ژاپنی 6
به ژاپنی 6
به ژاپنی 7
به ژاپنی 7
به ژاپنی 8
به ژاپنی 8
به ژاپنی 9
به ژاپنی 9
به ژاپنی 10
به ژاپنی 10
به ژاپنی 11
به ژاپنی 11
به ژاپنی 12
به ژاپنی 12


دستگاه لیزر نا امیدی شرابی

نامهای رایج : یاس چمپا , یاسمن چمپا , نا امیدی اسپانیایی , رویال جاسمین

اسم ان دستگاه لیزر یسی &# http://iranrotec.ir/%d8%ad%da%a9%d8%a7%da%a9%db%8c-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1/

اسم علمی : Jasminum grandiflorum

خانواده : Oleaceae زیتون

ناامیدی چمپا

رنگ دستگاه لیزر : دستگاه لیزر ‌های آن سفید و گهگاه بیرون دستگاه لیزر برگ‌ها صورتی رنگ است .


شکل دستگاه لیزر : 4 تا 6 لبریز به قطر حدود 2 تا 4 سانتیمتر

میوه : ندارد

میزان حد اکثر : بالا رونده وپیچان به طول 5 تا 6 متر

فصل دستگاه لیزر دهی : ناامیدی چمپا در آب و هوای متعادل از خرداد تا مهرماه دستگاه لیزر داراست .

برگ : ساقه‌ای نازک و سبز رنگ داراست , برگچه‌هایی مرکب به تعداد ۵ تا ۷ عدد به رنگ سبز تیره دارااست .

خاستگاه و موطن گیاه : جنوب آسیا و هندوستان

یاس چمپا دستگاه لیزر دانی

توضیحات درباره‌ی گیاه :

ناامیدی نام عمومی تعداد متعددی گیاه به اشکال درخت , درختچه و پیچ های زینتی است که همیشه سبز یا خزان کننده میباشند شکل و رنگ دستگاه لیزر در اشکال آن مختلف , دارنده ارقام نادر پر , پرپر و خوشه ای , به رنگهای سفید , کرم , رنگ زرد , آبی رنگ بنفش در طبیعت عرض‌اندام میکنند . یاسها از خانواده های گیاهی مختلفی می باشندبعضی از آن‌ها معطر و تعدادی سوای عطر می‌باشند .

ناامیدی اسپانیایی ( چمپا ) دستگاه لیزر ملی میهن تونس است .

یأس چمپا است که اصل آن از هندوستان است برگهای این گیاه مدام یه خرده کج شده به نظر می رسد و کارکشته ترین عطر را داراست و یک سری تا از آن یک منزل را عطر آگین می‌کند . دارای برگهای آن به رنگ سبز تیره درخشان با ۵ تا ۷ برگچه است . درختچه ای پیچنده با شاخه های مجنون است . دستگاه لیزر ها سفید , با ته رنگ بنفش در تراز زیرین بوده و بسیار معطر می‌باشند که از بهار تا فصل‌پاییز ظاهر می شود این مدل از نگاه ساختار اندام های جنسی به دو صورت به چشم می خورد . یکی‌از گونه Pin است که خامه آن طویل بوده و بیرون از لوله لیوان دستگاه لیزر داراست و دیگری دسته Thrum که خامه کوتاه و در باطن دستگاه لیزر به طور مخفی باقی می‌ماند . گونه Pin نسبت به Thrum دستگاه لیزر بیشتری می دهد از این گونه ها برای استخراج عطر به کارگیری می کنند .

امکان کشت و مراقبت در دستگاه لیزر دان پهناور را دارد در‌حالتی که که دستگاه لیزر دان در طول گذاشته شود به صورت آویز در می آید .

در صورتی‌که بخواهیم در فصل زمستان دستگاه لیزر دان‌های یاس چمپای ما در خانه دستگاه لیزر داشته باشند , بایستی در ماه خرداد ماه خاک دستگاه لیزر دان‌ها را عوض کنیم . در شهریورماه جوانه‌های دستگاه لیزر در برخی برگ‌ها ظاهر می شود و آخر همین ماه بایستی دستگاه لیزر دان‌ها را به درون منزل ببریم و در روشن‌ترین نقطه قرار دهیم ( در حرارت ۲۰درجه )

بهترین دستگاه لیزر چمپا در دی یا این که بهمن به‌دست می آید . در شرایطی‌که درجه حرارت فراتر از ۲۰درجه سانتیگراد باشد , رطوبت محیطی نیز مایحتاج است .

ناامیدی چمپا

خاک مناسب :

کاشت بیش از 40هزار بوته انواع دستگاه لیزر ‌ تابستانی در پایانه‌های تهران

http://iranrotec.ir/cnc-engraving-machine/ تابستان سال جاری تا به امروز بیش تر از 40هزار بوته گونه های دستگاه لیزر ‌وگیاه متناسب با فصل گرما در رنگ‌های متفاوت در پایانه‌های مسافری چهارگانه تهران کاشته است .

نائب رئیس فنی و عمرانی اداره پایانه‌ها با اعلام این خبر اذعان کرد : «با توجه به پایان فصل دستگاه لیزر ‌های بهاره , پایانه‌های مسافری غرب , جنوب , شرق و بیهقی تهران , شاهد کاشت بیشتراز 4هزار باکس شامل 40هزار بوته انواع دستگاه لیزر و گیاه از جمله دستگاه لیزر ناز آفتابی , آشلانتوس , آهار , مینای چمنی و . . . بوده‌اند . »


حیدر جعفری با تاکید بر اهمیت توسعه فضای سبز در کاهش آلودگی هوا و ایجاد چشم‌انداز دلخواه در پایانه‌های مسافری تهران تصریح کرد : «امسال با همکاری واحد فضای سبز , ضمن کاشت هزاران بوته دستگاه لیزر و گیاه و نهال و درختچه و اعتنا بیش تر در محافظت سرسبزی و شادابی پایانه‌ها , واکاری , چمنکاری , هرس درختان , علف‌زنی و پاک‌سازی جن دستگاه لیزر ‌های ایستگاه , باغچه‌ها , نهرها , پارکینگ‌ها , حاشیه‌زنی چمن‌های تراز پایانه برای توشه دوم در خردادماه سال 96 انجام و مازاد آن به خارج از ایستگاه منتقل شده‌است . »

به گفته جعفری , احداث و تجدید بنا جوی‌های آبیاری , آماده‌سازی بستر کاشت در پایانه‌ها , پابیل کردن , جمع‌آوری ضایعات و سرشاخه‌های کم آب و . . . اعم از کارهایی است که به مراد توسعه و گسترش منظره دلخواه , ایجاد وقار خل وچل برای شهروندان و جلوگیری از اثر ها غیرمناسب آلودگی هوا , در پایانه‌های مسافری تهران صورت گرفته شده است .

دستگاه لیزر
دستگاه لیزر
دستگاه لیزر
دستگاه لیزر

دستگاه لیزر ربامبو ( نی خیزران )

نامهای همگانی : بامبو , نی , خیزران , بامبوزا

خیزران اکثر زمان ها با لاکی بامبو که در بازارها در آب به فروش می رسند اشتباه گرفته می گردد .

اسم ان دستگاه لیزر یسی : Bambusabamboo ,

اسم علمی &# http://iranrotec.ir/category/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1/ : گندمیان Graminees

دیوار سبز نی خیزران


رنگ دستگاه لیزر : بسته به دسته معمولا طیفی از سپید تا زرد رنگ و صورتی

شکل دستگاه لیزر : معمولا خوشه ای با شباهتی به خوشه گندم و در بعضا گونه ها به صورت زنگوله ای و آویزان از خوشه نمایان میشود .

میوه : بسته به گونه در اندازه های مختلف از حدود یک گردو تا اندازه یک پرتقال به صورت چغندری . دسته ولگاریس معمولا دستگاه لیزر نمیدهد و هیچ دانه ای تولید نمیکند ومیوه دادن آن معدود است .

مقدار حد بخش اعظم : بسته به دسته از یک سری ده سانتیمتر تا 40 متر ( در دسته ولگاریس تا 8 متر بلند می‌شود . )

دستگاه لیزر دهی :

اکثر زمان ها دستگاه لیزر بامبو جور به‌تدریج نمایان می گردد در بنا شده در بخش اعظمی نوع ها دستگاه لیزر در فواصل وقتی 65 تا 120 سال می‌روید .

برگ و ساقه :

مدل ولگاریس Bambusa از حیث ظاهری با اندازه میانگین ​​ , شاخه ها آویزان و فارغ از خار است . ساقه آن به رنگ لیمویی رنگ زرد با رویه راه و روش سبز و برگ سبز تیره است . ساقه ها راست , غیر آسیب پذیر , انعطاف پذیر , با دیواره قطور در قسنت نزدیک زمین قدرتمند است . دارای گره هایی است که پاره ای متورم خیس تز ساقه میباشد . میانگره های آن 20 تا 45 سانتیمتر با نیز فاصله دارا‌هستند . چند شاخه از گره های اواسط ساقه و بالا رشد میکند . برگها , برگریز با کرک متراکم هستند و لبه تیزی دارا‌هستند .

بامبو معمولاً به رنگهای مختلفی مانند سبز , مشکی , متمایل به قهوه‌ای , عنابی , و زردرنگ مایل به کرم مشهود است .

نی خیزران

خاستگاه و موطن گیاه :

Bambusa ولگاریس , بامبو عادی , دسته ای گسترده از بامبوها است . بومی هندوچین و استان یوننان در جنوب چین است , اما به طور گسترده ای در بسیاری از مکان های دیگر کشت شده‌است .

اغلب بامبو مستقر مناطق گرم و مرطوب یا این که آب و هوای معتدل استوایی و گرم است . با این وجود , اکثری از اشکال متعدد در آب و هوای گوناگون پیدا شده‌است , از بخشها گرمسیری گرم تا بخشها کوهستانی خنک و جن دستگاه لیزر های مرتفع کوهستانی . در ناحیه آسیا و اقیانوس آهسته و سراسر شرق آسیا می رویند , ازعرض جغرافیایی 50 درجه در ساخالین , از جنوب تا شمال استرالیا , غرب هند و هیمالیا , چین , ژاپن و کره گونه های مستقر بامبو یافت می گردد .

آن ها همچنین به تعداد معدود در کشورهای جنوب صحرای آفریقا می رویند , از شمال تا جنوب موزامبیک و جنوب گرمسیری ماداگاسکار و جنوب سنگال یافت میگردند و درقاره ایالات متحده بامبو دارای طیف مستقر از مناطق جنوب آرژانتین و جن دستگاه لیزر های راش از راءس شیلی , از روش آمریکا جنوبی جن دستگاه لیزر های انبوه بخشها گرمسیری , به رشته کوه های آند در اکوادور کشیده شده است . نسبتاً هیچ جور ای از بام

12345678910
last