گیاهان بوته ای و دستگاه لیزر دار

چهارشنبه 19 مهر 1396
1:09
Santana Arnold

نامهای متداول : یأس رازقی , دستگاه لیزر رازقی , یاسمن عربی

اسم ان دستگاه لیزر یسی &# گیاه قرن - گیاه اگاو دستگاه لیزر

نام علمی : JASMINUM SAMBAC

خانواده : OLEACEAE زیتون

رنگ دستگاه لیزر : دستگاه لیزر های کوچک سفید از جنس Jasminum

صورت دستگاه لیزر : دستگاه لیزر های درشت , پر پر

میوه : ندارد

اندازه : تا 3 متر ( 1 . 6 تا 9 , 8 فوت ) طول دارااست .

نا امیدی رازقی

فصل دستگاه لیزر دهی : از نیمه اردیبهشت به آن گاه در طول مدت فصل‌تابستان دستگاه لیزر های آن مرتبأ شکفته می‌شوند و هر دستگاه لیزر حدود یک هفته تا ده روز استمرار دارد


برگ : برگهای آن مستمر , صاف , بیضی شکل و بی کرک

مستقر و موطن اصلی : آب و هوای مرطوب استوایی جنوب و جنوب شرق آسیا

توضیحات در باب گیاه :

دستگاه لیزر نا امیدی رازقی , دستگاه لیزر ملی فیلیپین شناخته شده است که در آنجا به عنوان Sampaguita شناخته می‌شود . همچنین یکی از سه دستگاه لیزر ملی اندونزی و در آنجا با تیتر Melati Putih شناخته می شود .

بررسیهای آزمایشگاهی نشان داده است که رایحه دستگاه لیزر رازقی و تیره یاس‌ها در ساعت‌ها اول صبح زود اولیه روز شکفتن دستگاه لیزر ( حدود ساعت هشت ) بیشتر از تمامی اوقات است . آب و هوای مطلوب آن سرزمینهای معتدل گرم و مرطوب می باشد . در استان های جنوبی و مناطقی که خطر سرمازدگی نیست , ناامیدی رازقی را در هوای آزاد پرورش می دهند و ساقه‌های نازک آنرا به داربست یا این که دیوار می‌بندند .

خاک مناسب :
اخه های جوان بالای بوته را از سوراخ زیر دستگاه لیزر دان داخل دستگاه لیزر دان کرد و داخل آن یه خرده شن شسته جاری شد و دستگاه لیزر دانهای هوائی روی شاخه ها را توسط قیم در هوا نگهداشت یا روی طاقچه دیوار قرار بخشید . پس از ریشه دادن با ترتیبی که ذکر شد آنان‌را به دستگاه لیزر دانهای جداگانه منتقل نمود . ذکر این نکته هم لازم است که زیرا بر اثر قطع یکباره شاخه های ریشه دار بیم کم آب شدن گیاه می‌رود بهتر است بریدن شاخه ها بتدریج صورت بپذیرد . براین اساس که بعد از حصول اطمینان از پرورش ریشه کافی ابتداء از زیر دستگاه لیزر دان باندازه یک سوم قطر شاخه را برید و بعداز یک هفته برش قبلی را تا دو سوم قطر شاخه عمیق خیس کرد و سرنوشت هفته سپس شاخه را از تحت دستگاه لیزر دان بکلی انقطاع کرد و درون دستگاه لیزر دان های جداگانه کاشت .


برچسب ها: دستگاه ,
[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه لیزر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]