دستگاه لیزر ربامبو ( نی خیزران )

چهارشنبه 26 مهر 1396
6:19
Santana Arnold

نامهای همگانی : بامبو , نی , خیزران , بامبوزا

خیزران اکثر زمان ها با لاکی بامبو که در بازارها در آب به فروش می رسند اشتباه گرفته می گردد .

اسم ان دستگاه لیزر یسی : Bambusabamboo ,

اسم علمی &# http://iranrotec.ir/category/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1/ : گندمیان Graminees

دیوار سبز نی خیزران


رنگ دستگاه لیزر : بسته به دسته معمولا طیفی از سپید تا زرد رنگ و صورتی

شکل دستگاه لیزر : معمولا خوشه ای با شباهتی به خوشه گندم و در بعضا گونه ها به صورت زنگوله ای و آویزان از خوشه نمایان میشود .

میوه : بسته به گونه در اندازه های مختلف از حدود یک گردو تا اندازه یک پرتقال به صورت چغندری . دسته ولگاریس معمولا دستگاه لیزر نمیدهد و هیچ دانه ای تولید نمیکند ومیوه دادن آن معدود است .

مقدار حد بخش اعظم : بسته به دسته از یک سری ده سانتیمتر تا 40 متر ( در دسته ولگاریس تا 8 متر بلند می‌شود . )

دستگاه لیزر دهی :

اکثر زمان ها دستگاه لیزر بامبو جور به‌تدریج نمایان می گردد در بنا شده در بخش اعظمی نوع ها دستگاه لیزر در فواصل وقتی 65 تا 120 سال می‌روید .

برگ و ساقه :

مدل ولگاریس Bambusa از حیث ظاهری با اندازه میانگین ​​ , شاخه ها آویزان و فارغ از خار است . ساقه آن به رنگ لیمویی رنگ زرد با رویه راه و روش سبز و برگ سبز تیره است . ساقه ها راست , غیر آسیب پذیر , انعطاف پذیر , با دیواره قطور در قسنت نزدیک زمین قدرتمند است . دارای گره هایی است که پاره ای متورم خیس تز ساقه میباشد . میانگره های آن 20 تا 45 سانتیمتر با نیز فاصله دارا‌هستند . چند شاخه از گره های اواسط ساقه و بالا رشد میکند . برگها , برگریز با کرک متراکم هستند و لبه تیزی دارا‌هستند .

بامبو معمولاً به رنگهای مختلفی مانند سبز , مشکی , متمایل به قهوه‌ای , عنابی , و زردرنگ مایل به کرم مشهود است .

نی خیزران

خاستگاه و موطن گیاه :

Bambusa ولگاریس , بامبو عادی , دسته ای گسترده از بامبوها است . بومی هندوچین و استان یوننان در جنوب چین است , اما به طور گسترده ای در بسیاری از مکان های دیگر کشت شده‌است .

اغلب بامبو مستقر مناطق گرم و مرطوب یا این که آب و هوای معتدل استوایی و گرم است . با این وجود , اکثری از اشکال متعدد در آب و هوای گوناگون پیدا شده‌است , از بخشها گرمسیری گرم تا بخشها کوهستانی خنک و جن دستگاه لیزر های مرتفع کوهستانی . در ناحیه آسیا و اقیانوس آهسته و سراسر شرق آسیا می رویند , ازعرض جغرافیایی 50 درجه در ساخالین , از جنوب تا شمال استرالیا , غرب هند و هیمالیا , چین , ژاپن و کره گونه های مستقر بامبو یافت می گردد .

آن ها همچنین به تعداد معدود در کشورهای جنوب صحرای آفریقا می رویند , از شمال تا جنوب موزامبیک و جنوب گرمسیری ماداگاسکار و جنوب سنگال یافت میگردند و درقاره ایالات متحده بامبو دارای طیف مستقر از مناطق جنوب آرژانتین و جن دستگاه لیزر های راش از راءس شیلی , از روش آمریکا جنوبی جن دستگاه لیزر های انبوه بخشها گرمسیری , به رشته کوه های آند در اکوادور کشیده شده است . نسبتاً هیچ جور ای از بام


برچسب ها: دستگاه ,
[ بازدید : 101 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه لیزر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]