دستگاه لیزر نا امیدی شرابی

چهارشنبه 26 مهر 1396
6:23
Santana Arnold

نامهای رایج : یاس چمپا , یاسمن چمپا , نا امیدی اسپانیایی , رویال جاسمین

اسم ان دستگاه لیزر یسی &# http://iranrotec.ir/%d8%ad%da%a9%d8%a7%da%a9%db%8c-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1/

اسم علمی : Jasminum grandiflorum

خانواده : Oleaceae زیتون

ناامیدی چمپا

رنگ دستگاه لیزر : دستگاه لیزر ‌های آن سفید و گهگاه بیرون دستگاه لیزر برگ‌ها صورتی رنگ است .


شکل دستگاه لیزر : 4 تا 6 لبریز به قطر حدود 2 تا 4 سانتیمتر

میوه : ندارد

میزان حد اکثر : بالا رونده وپیچان به طول 5 تا 6 متر

فصل دستگاه لیزر دهی : ناامیدی چمپا در آب و هوای متعادل از خرداد تا مهرماه دستگاه لیزر داراست .

برگ : ساقه‌ای نازک و سبز رنگ داراست , برگچه‌هایی مرکب به تعداد ۵ تا ۷ عدد به رنگ سبز تیره دارااست .

خاستگاه و موطن گیاه : جنوب آسیا و هندوستان

یاس چمپا دستگاه لیزر دانی

توضیحات درباره‌ی گیاه :

ناامیدی نام عمومی تعداد متعددی گیاه به اشکال درخت , درختچه و پیچ های زینتی است که همیشه سبز یا خزان کننده میباشند شکل و رنگ دستگاه لیزر در اشکال آن مختلف , دارنده ارقام نادر پر , پرپر و خوشه ای , به رنگهای سفید , کرم , رنگ زرد , آبی رنگ بنفش در طبیعت عرض‌اندام میکنند . یاسها از خانواده های گیاهی مختلفی می باشندبعضی از آن‌ها معطر و تعدادی سوای عطر می‌باشند .

ناامیدی اسپانیایی ( چمپا ) دستگاه لیزر ملی میهن تونس است .

یأس چمپا است که اصل آن از هندوستان است برگهای این گیاه مدام یه خرده کج شده به نظر می رسد و کارکشته ترین عطر را داراست و یک سری تا از آن یک منزل را عطر آگین می‌کند . دارای برگهای آن به رنگ سبز تیره درخشان با ۵ تا ۷ برگچه است . درختچه ای پیچنده با شاخه های مجنون است . دستگاه لیزر ها سفید , با ته رنگ بنفش در تراز زیرین بوده و بسیار معطر می‌باشند که از بهار تا فصل‌پاییز ظاهر می شود این مدل از نگاه ساختار اندام های جنسی به دو صورت به چشم می خورد . یکی‌از گونه Pin است که خامه آن طویل بوده و بیرون از لوله لیوان دستگاه لیزر داراست و دیگری دسته Thrum که خامه کوتاه و در باطن دستگاه لیزر به طور مخفی باقی می‌ماند . گونه Pin نسبت به Thrum دستگاه لیزر بیشتری می دهد از این گونه ها برای استخراج عطر به کارگیری می کنند .

امکان کشت و مراقبت در دستگاه لیزر دان پهناور را دارد در‌حالتی که که دستگاه لیزر دان در طول گذاشته شود به صورت آویز در می آید .

در صورتی‌که بخواهیم در فصل زمستان دستگاه لیزر دان‌های یاس چمپای ما در خانه دستگاه لیزر داشته باشند , بایستی در ماه خرداد ماه خاک دستگاه لیزر دان‌ها را عوض کنیم . در شهریورماه جوانه‌های دستگاه لیزر در برخی برگ‌ها ظاهر می شود و آخر همین ماه بایستی دستگاه لیزر دان‌ها را به درون منزل ببریم و در روشن‌ترین نقطه قرار دهیم ( در حرارت ۲۰درجه )

بهترین دستگاه لیزر چمپا در دی یا این که بهمن به‌دست می آید . در شرایطی‌که درجه حرارت فراتر از ۲۰درجه سانتیگراد باشد , رطوبت محیطی نیز مایحتاج است .

ناامیدی چمپا

خاک مناسب :


برچسب ها: دستگاه ,
[ بازدید : 108 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه لیزر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]