( دستگاه لیزر دستگاه لیزر خرید نخل سیکاس (

چهارشنبه 26 مهر 1396
6:25
Santana Arnold

برای کسب اطلاعات اضافه در هنگام ( خرید نخل سیکاس ( داده ها زیر موءثر خواهد بود .

خصوصیات :

واژه و کلمه سیکاس یک نام تیپی است و به گیاهانی از خانواده Cycadها اطلاق میگردد . سیکاس مورد نظر ما و سیکاسی که بیشتر در کشور ایران کشت شده با نام Cycas revoluta علمی و از فامیل دور پالم‌ها به شمار می رود .

سیکاس درون سوئیت

گیاهی فراوان متقارن است با برگهای براق و سبز تیره که روی تنه ضخیم معمولا پرزدار قرار گرفته‌اند . به صورت معمول قطر تنه در حدود ۲۰ سانتی متر می‌شود ولی بیش تر از این هم میشود . قطر تنه در گیاهان جوان نادر است , البته با بالا رفتن سن قطر تنه نیز بالاتر می رود و صورت نخل به خود میگرد . در گیاهان کهنسال طول به ۶ - ۷ متر ( بیش تر از ۲۰ فوت رویش ) می رسد , اما در کل گیاهی است بسیار کند پرورش و نیاز به حدود ۵۰ - ۱۰۰ سال برای رسیدن به این ارتفاع دارااست . ( در جمهوری اسلامی ایران بیش تر از ۸۰ تا ۱۰۰ سال از ورود این گیاه نمیگذرد و مسن‌ترین سیکاسهای کشور ایران اغلب , قدی فراتر از ۲متر ندارند ) .
تنه گاهی می تواند تعدادی بار منشعب شده در نتیجه تولید یک سری رمز برگ بکند .

سیکاس فضای سبز

برگ ها سبز نسبتا درخشان و در حدود ۵۰ - ۱۵۰ سانتی متر طول دارا هستند . اغلب کشت و فعالیت سیکاس در مزارع آن برای ایجاد برگ سیکاس است که بریده شده و سبز آن در تزئینات جور دستگاه لیزر و خودرو عروس و برگهای خشک شده در ایجاد اثرها هنری دستگاه لیزر کم آب مصرف میگردد .

در طول زمانی که گیاهان از سن باروری هستند . برگها به شکل http://iranrotec.ir/laser-machine/ ( شکل دستگاه لیزر های دستگاه لیزر رز , با محل پیوستن یکسان و در مسیر یک دایره به قطر تقریبی ۱ متر ) قرار میگیرند . معمولا هر ساله یکبار یا دوبار از محل انتهای ساقه ( که در واقع شکلی مشابه مخروط داراست ) برگهای جوان و تازه ظواهر می گردند . این برگها با همدیگر به مرور بالا میایند و بنابراین طول گیاه چند‌سانتی‌متر بیش تر میگردد . معمولا برگهای خصوصی پیشین به مرور زرد میگردد و از لابه‌لا میرود یا باغبان خویش آنان‌را می‌چیند . به دلیل آنکه در سالی که از عمر این برگها میگذرد زیبایی خود را نسبت به برگهای برنا از دست داده‌اند .

سیکاس تنومند و زیبا

سیکاس از خانواده‌ Cycadaceae است , تک لپه‌ای و دو پایه است ( گیاه سیکاس نر از گیاه سیکاس ماده انقطاع است و برای گرده افشانی نیاز به هر دو موجود هست . سیکاس نر دستگاه لیزر ی به شکل کله قند بلند بوجود می‌آورد و سیکاس ماده دستگاه لیزر ی کروی شکل می سازد که توسط حشره ها , باد یا این که بشر قابل گرده افشانی است )

سیکاس به دلیل پرورش کم‌ , گیاهی نسبتا لبریز ارزش و از نظر زیبایی و شکیل بودن گیاهی گران‌قیمت و تشریفاتی به حساب میرود و اکثر وقت ها زینت بخش سالنهای بزرگ ادارات مکانهای تجاری و خانگی است .

روش نشر :
سیکاس توسط بذر یا این که مستقل کردن پاجوش‌هایی که خویش گیاه بوجود می‌آورد انتشار می‌شود .

کاشت بیرونی :
سیکاس در باغبانی گرمسیر از محبوب‌ترین نخلهاست و در شمال جمهوری اسلامی ایران ( گیلان و مازندران ) و راس و جنوب کشور ایران ( در مناطقی که شرایط محیطی مهیا شود ) قابل کشت در باغچه و فضای سبز است .

سیکاس در فضای آزاد

کاشت آپارتمانی :
از‌آن‌جا‌که سیکاسها نوروفروغ زیادی اضطراری دارند در سوئیت و خانه یا این که پاسیو میباست در محل واضح با حداکثر روشنایی ممکن قرار داشته باشند . حدالامکان در تابستانها در‌صورتی‌که موقعیت اجازه دهد بهتر است گیاه را به بیرون از منزل منتقل کرد و مدتی را معرض موقعیت طبیعی قرار اعطا کرد .
آب پاشی دستگاه لیزر دان قبل از کم آب شدن خاک و خاک قابل انعطاف و قوی برای گیاه اضطراری است .

آفات و بیماریها :
شپشکهای سپردار به برگها و شپشکهای دیگر معمولا به پیاز جوان و ساقه آن هجوم می‌نمایند . زنگها و دیگر بیماریها قارچی هم برگها را علامت می روند .

عکس های از سیکاس :


سیکاس 1
سیکاس 1
سیکاس 2
سیکاس 2
دستگاه لیزر دهی سیکاس نر
دستگاه لیزر دهی سیکاس نر
بذردهی سیکاس ماده
بذردهی سیکاس ماده
بذردهی سیکاس ماده 2
بذردهی سیکاس ماده 2
سیکاس 3
سیکاس 3

سیکاس 4
سیکاس 4
سیکاس 5
سیکاس 5


برچسب ها: دستگاه ,
[ بازدید : 105 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه لیزر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]