در بیشه های استانهای شمالی

چهارشنبه 19 مهر 1396
0:23
Santana Arnold

دستگاه لیزر دان جداگانه صورت قصد به مصرف گیاهان دارویی , حتماٌ آنها‌را مکان های مجاز و دارای اعتبار و زیر لحاظ پزشک و داروساز مصرف نمائید .
در شکل عکس العمل با هر گونه مسمومیت گیاهی بویژه در خردسال ها , جهت دریافت اطلاعات اول و موعظه های ما یحتاج , مورد ها را با مراکز آگهی دارو ها و سموم ( با شماره ۱۹۰ ) میان نهاده و در صورت نیاز مریض را به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل فرمایید . دستگاه لیزر
مسمومیت با گیاهانی مثل خرزهره , دیفن باخیا , دستگاه لیزر انگشتانه , آزالیا , شوکران و کرچک قادر است مرگ آور باشد . در فیس وقوع مسمومیت با این گیاهان مریض را در اسرع وقت به نزدیکترین راس درمانی منتقل نمایید .
- در خانه خویش از نگهداری گیاهان تزئینی ( نظیر فلفل دکوری ) که دارنده میوه ها و ظاهر جالب برای کودک ها می‌باشند پرهیز نمایید . فضولی ذاتی خردسالان ذیل ۵ سال و وجود جذابیت در صورت و رنگ بخش های متفاوت یک گیاه سمی سبب به بلعیده شدن آن دستگاه لیزر به وسیله کودک می گردد . به رغم سمی نبودن گیاه فلفل , البته تماس پوست و دیده با میوه فلفل تزئینی بسیار سوزاننده است .
دستگاه لیزر
شی دستگاه لیزر ره سمی بعضی از گیاهان سمی آپارتمانی مانند دیفن باخیا و کالادیوم که از محل جداشدن برگ از ساقه و یا شکستن و خراش برگ و ساقه تولید میشود , در شکل خورده شدن می تواند باعث تورم , خارش و سوزش مخاط دستگاه لیزر دهن وخفگی و یا جراحت گوارشی فرد مسموم شود . به محض تماس اجباری با این گیاهان , پوست و دهن را با آب مضاعف شست و شو دهید و شخص مجروح را به مراکز درمانی منتقل نمائید .
دستگاه لیزر
برخ دستگاه لیزر ی از دارو های گیاهی در چهره مصرف بیش تر از حد یا نابه جا می توانند مسمومیت های باعث به مرگ تولید نمایند .
محلو دستگاه لیزر ل اوکالیپتوس که به خواسته بخوردادن و استنشاق بخارات آن در بازار موجود هست , در‌صورتی‌که به غلط خورده شود , حتی‌در مقادیر اندک ( یک قاشق ) می‌تواند مهلک باشد . از القای استفراغ در مسمومیت با این فرآورده دوری نموده مجروح را سریعا به مریضخانه منتقل فرمائید .

تماس با ساقه و برگ گیاه گزنه که به فراوانی یافت می شود , باعث به سوزش , خارش و قرمزی و تاول پوست میگردد .
مشاهده متن حیاتی خبر در سایت فردا
برچسب ها :
داروهای گیاهی گیاهان سمی دستگاه لیزر های سمی


برچسب ها: دستگاه ,
[ بازدید : 109 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه لیزر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]