بذر دستگاه لیزر بنفشه الوان S1

چهارشنبه 19 مهر 1396
0:27
Santana Arnold

دستگاه لیزر هايي با انرژي خاك بذر S1 بوده به‌این مضمون‌ که از شایسته ترین دستگاه لیزر های ممکن از حیث درشتی و مقاوم بودن به آفات و کم آّبی , تحت عنوان والد برای گرده افشانی مصرف شده شده است .

مطلوب برای 4 الی 5 متر مربع زمین می باشد .
نفشه گیاهی چندساله است که به صورت یک ساله و دو ساله کشت و عمل می شود . دستگاه لیزر ها از محور برگ ها به صورت تکی و به تدریج جفتی ظاهر می شود . هر دستگاه لیزر دارنده 5 دستگاه لیزر برگ بوده که یک دستگاه لیزر برگ مهمیزدار در پایین , دو عدد در صدر قرار دارا هستند دستگاه لیزر ها در اوایل فصل پاییز یا به میزان فراوان ظواهر میگردند . دستگاه لیزر های آن منفرد , قشنگ و به رنگ بنفش , بندرت سپید یا این که دستگاه لیزر ی و معطر است . دم دستگاه لیزر ‌های دراز دستگاه لیزر که از فی مابین دمبرگ‌ها منشا میگیرند , قبلی از منتهی شدن به دستگاه لیزر , وضعیت خمیده شبیه عصا پیدا می کنند . دستگاه لیزر ها خودگشن و گرده افشانی به صورت دستگاه لیزر های بسته ( کلیستوگامی ) انجام می‌شود . میوه‌های بنفشه پوشینه , کروی , پوشیده از کرک ومحتوی دانه‌هایی به زرد با لکه‌ای سفید میباشند . دستگاه لیزر هایی عاری از دستگاه لیزر برگ دربین دمبرگ‌های آن ظاهر می گردد که مدام به موقعیت پنهان درآن باقی میماند .

بنفشه
بنفشه



برای کاشت در زمین یا این که دستگاه لیزر دان مقدمه کود کند رها شونده در شکل تمایل در فصل‌زمستان به خاک خود طولانی تر فرمائید تا در زمان فصل رشد نیازهای کودی این گیاه برطرف بگردد . در فصل‌تابستان برج 5 در ورامین معمولا بذر آن کاشته می گردد . یه خرده ماسه یا این که خاک نباتی به خاک بیشتر نمایید و زمین را به خیر بیل زده و با پشت بیل کلوخه ها را صاف و ماسه و خاک را همگن کرده , تمام محل کاشت را با سم دیازینون و قارچکش برای جلوگیری از ورود مورچه و دیگر آفات و بیماری ها سمپاشی نمائید . این محصول برای مساحت 5 متر مربع ایجاد شده‌است , تمام بذر را روی زمین پاشیده و در پایان یک لایه نازک کود گاوی سرند شده روی خاک الک کنید . در نوبت اولیه صبح ها به طور روزمره با آبپاش زمین را طوری آبیاری فرمائید که کود الک شده جابجا نشده و در سود بذر جابجا نشود , که در غیر این صورت بذر جوانه نخواهد زد . بسته به بذر کاشته شد بین 5 الی 10 روز جوانه زنی را شاهد خواهید بود , و دراین مجال برای توقف از نادرست به چنگ آوردن نشا سبز شده با علوفه ی هرز از علف کشی دوری کنید . بعد از 4 صفحه شدن نشا , مبادرت به علف کشی کرده و دقت بفرمایید که با علف کش های همگانی سمپاشی نکنید . به مرور شاهد یک باغچه ی قشنگ و لبریز دستگاه لیزر خواهید بود . بعد از نزدیک شدن به عصر غنچه دهی با کفگیر بوته یار و همدم خاک را کنده و باطن جعبه چوبی میزنند . و روانه ی باغچه یا بازار میکنند .

نشا بنفشه
نشا بنفشه

برای کاشت در سینی نشا , میتوان در ساختمان بلند 5 بذر این گیاه را در درون زمین با اهمیت یا این که شاسی در درون سینی های کشت کاشت . برای این عمل از خاک کوکوپیت همراه پرلیت به کار گیری می‌کنید . ابتدا خاک را با دیازینون و کاپتان یا این که کاربندازیم , ضدعفونی کرده آن گاه هر بذر را درون هر سلول بکارید . این راه باعث افزایش بازده سبز شدن و جوانه زنی شما خواهد شد . بعد از چهار کاغذ شدن از باطن سلول بیرون شده و به باطن دستگاه لیزر دان 6 منتقل میگردد و تا عصر انتقال به زمین اصلی سه سایز دستگاه لیزر دان عوض می نمایند . تا برای فصل پاییز به دستگاه لیزر بروند .


بنفشه
بنفشه



برچسب ها: دستگاه ,
[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دستگاه لیزر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]